Vitamín A
Vitamín B
Vitamín B1
Vitamín B2
Vitamín B3
Vitamín B5
Vitamín B6
Vitamín B7
Vitamín B9
Vitamín B12
Vitamín C
Vitamín D
Vitamín E
Vitamín K
Akné
Alergia
Artróza
Astma
Ateroskleróza
Celulitída
Chrípka
Cukrovka
Depresia
Ekzém
Infarkt
Migréna
Mŕtvica
Nachladnutie
Osteoporóza
Psoriáza
Rakovina
Skleróza multiplex
Skorbut
Tuberkulóza
Únava
Vysoký krvný tlak
Enzýmy
Látky, ktoré vo veľmi malých množstvách pôsobia ako urýchľovače všetkých biochemických reakcií v organizme. Pozitívne ovplyvňujú metabolizmus a zohrávajú dôležitú úlohu aj pri regenerácii.
V databáze: 700 odkazov

Vitamíny v tabletkách
Vitamínový portál odporúča
Super Vita-Vim je presná kombinácia 39 esenciálnych vitamínov, minerálnych a výživných látok navrhnutá pre ľudí, ktorí potrebujú nadpriemerné zabezpečenie výživy na vládnutie aktívneho a stresujúceho životného štýlu.
Super Vita-Vim si môžete zakúpiť na stránke eVitamíny
Zejména lidé v pokročilejším věku nedají dopustit na multivitaminy a na preparáty obsahující stopové prvky. Jsou přesvědčeni, že jejich pravidelná konzumace je spolehlivě ochrání před útokem rozmanitých chorob. Těžkou ránu jejich víře nyní zasadili vědci ze sheffieldské Royal Hallamshire Hospital.
Američtí vědci zjistili, že užívání nadměrného množství multivitamínů může zvýšit riziko vzniku zhoubného nádoru prostaty. Podle studie provedené na 300 000 mužích je ohrožující, pokud užívají multivitamíny více než sedmkrát týdně. Výzkumy ukázaly, že riziko vzniku rakoviny prostaty je...
Nový výzkum prokázal skryté nebezpečí u pilulek, které většina lidí považuje za zcela neškodné. Vyšlo najevo, že některé populární vitamínové tablety nejen život neprodlužují, ale dokonce jej mohou i zkracovat. Po prozkoumání výsledků šedesáti sedmi dřívějších studií dospěli vědci z Kodaňské univerzity k závěru...
V posledních týdnech jsou široce publikovány závěry studie vědců z Kodaňské univerzity o nebezpečném vlivu antioxidantů na lidské zdraví. Tyto závěry však budí řadu otázek, protože pozorované osoby byly vystaveny množství antioxidantů až 166krát přesahujícím doporučenou denní dávku!
Pojídáte denně tablety s vitaminy A, E či betakaroteny? V tom případě zvyšujete riziko předčasného úmrtí o čtyři až 16 procent, varují vědci z Kodaňské univerzitní nemocnice. Braní vitaminů zvyšuje riziko úmrtí, tvrdí poslední výzkumy. "Naše závěry odporují dosavadním pozorováním, podle...
Saháte po potravinových doplňcích, abyste za pomoci vitaminů, výtažků z léčivých bylin a minerálů předešli jarní únavě? Většinou však jen draze zaplatíte za získání pocitu, že děláte něco pro své zdraví. V horším případě si přivodíte zdravotní komplikace. Nadměrné množství potravinových doplňků může přispět k předčasnému úmrtí.
Reklamy na různé vitaminové přípravky na nás nepřestávají útočit čelně i ze zálohy. Na jednu stranu je to dobře, protože vitaminy jsou pro zdraví nezbytné a jejich nedostatek způsobuje různé obtíže a nemoci. Ale... Na druhou stranu bychom neměli podlehnout představě, že bez různých vitamínových přípravků...
Vypadá to tak snadno. Nač se snažit o zdravý životní styl, když si stačí koupit vitaminy, které člověku dodají všechno, co potřebuje, a navíc najednou. Jenže nikdo neví, kolik a jakých vitaminů má vlastně jíst. Málokdy se totiž jejich nedostatek projeví tak jasně, jako třeba v případě prasklých koutků u lidí, jimž se nedostává vitaminu B2.
Dôležité upozornenie
Informácie uvedené na tejto stránke nemožno považovať za náhradu lekárskej starostlivosti, a preto pri akútnych a závažných ťažkostiach sa obráťte na svojho lekára.